نحوه مرجوعی کالا در اروم کاراجا

در اروم کاراجا، همه تلاش ما به سمت ارائه کالاهایی با کیفیت و شرایط مطلوب به مشتریان می‌باشد. با این حال، در صورتی که مغایرتی در کالای خریداری شده با عکس و مشخصات ذکر شده در سایت وجود داشته باشد یا کالا دارای هر گونه مشکلی باشد، امکان مرجوعی آن را برای شما در نظر گرفته‌ ایم.

شرایط مرجوعی کالا

شما می‌توانید در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا، در صورتی که مغایرتی با مشخصات سایت وجود داشته باشد یا کالا دارای مشکل فنی باشد، برای مرجوعی کالا اقدام نمایید. تصویر سایت و مشخصات کالا باید با کالای دریافتی مطابقت داشته باشد.

نکته مهم

قبل از ثبت سفارش، حتماً توجه داشته باشید که پس از ثبت سفارش، امکان ابطال سفارش و عودت مبلغ سفارش وجود ندارد.* مرجوعی کالا فقط در صورت مغایرت با مشخصات سایت یا وجود مشکل در کالا امکان‌پذیر است. همچنین، در صورتی که کالا به عنوان مورد پسند واقع نشد، امکان عودت مبلغ و تعویض وجود ندارد.

شرایط ارسال کالا

کالا باید در جعبه اصلی خود و همراه با تمامی اقلام همراه آن به شرایط اولیه تحویل داده شده باشد. جعبه اصلی و اقلام همراه کالا نباید دارای آسیب دیدگی و پارگی باشند.

نکات برای ارسال کالا

– لطفاً قبل از هر اقدامی با بخش امور مشتریان اروم کاراجا تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با بخش امور مشتریان کاراجا پرهیز کنید.

– برای ارسال، کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بسته‌بندی و ارسال کنید.

از نوشتن آدرس و مشخصات روی جعبه یا کارتن اصلی جدا خودداری فرمایید.

اگر از خدمات پست پیشتاز یا تیپاکس برای ارسال استفاده کردید، حتماً عکس و تصویر رسید ارسالی را تهیه کنید و به آدرس ایمیل یا شماره تلفن ما ارسال نمایید.

هزینه ارسال

– اگر ایراد فنی یا مغایرت فنی یا فیزیکی با مشخصات سایت وجود داشته باشد و تایید کارشناسان امور مشتریان کاراجا صورت گیرد، هزینه‌های ارسال به عهده اروم کاراجا خواهد بود.

راه های ارتباطی جهت مرجوعی کالا

0914_485_2329 : تلفن

 ایمیل : karacaurom@gmail.com

اینستاگرام : uromkaraca.ir

در اروم کاراجا، همواره سعی داریم تا خرید خوبی را برای شما ارائه دهیم و در صورت نیاز به مرجوعی کالا، شما را در این روند حمایت کنیم.